divendres, 26 d’octubre del 2012

Moralitat a la tendra infància







Per casualitat, ha caigut a mans de la SÚPER TIETA aquest document d'incalculable valor històric: un informe d'un alumne de parvulari dels anys setanta. Només una reflexió: per què, en un informe escolar, ens sembla tan propi d'un altra època l'apartat "comportament moral"? Avui un mestre escriuria d'un alumne que es "noble" i "bo"? Com és que parlar de bondat i la noblesa d'esperit ens sembla tan antic?  ... Think about it, SÚPER TIETES i recordeu que el nostre estimat Jean Claude-Michéa ja ens alerta que "otra consecuencia del paradigma económico es la inutilidad de la moral".

1 comentari:

  1. A l'escola on treballo amb nens i nenes de 3 anyets es dóna molta importancia a si l'alumne s'ha acabat tot el menjar que tenia al plat, si ha dormit correctament i si s'ha pogut posar les sabatetes tot sol quan s'ha llevat de la migdiada. Segurament ens caldria tenir més present aquest concepte de comportament moral per molt antiquat que ens pugui semblar...

    ResponElimina